9 Oktober 2010

Hejsan folks!

Snart ska jag dra hem till Rebecka och sen ska jag, Rebecka och Sofia åka till Täby C men Sofia har inte vaknat än och vi kan ju inte åka utan att hon hänger med! Men om du läser det här Sofia så ska du veta att jag är hos Rebecka så du kan ringa till henne när du sr det här :)
Igår var jag på Kimsys fest och det var jättekul! Vi åt världens typ största och godaste damsugare (bakelse dåra), jag hatar damsugare men den här som var bakad hade chokladbollsinnehåll is isg och det var så himla gott!!
Vi kollade också på film och ringde Eiden, Sven och David men vi bara prata med dom eller inte jag, jag satt bara och lyssna när dom pratade med dom haha! Filmen hette "The Joneses" och den rekomenderas stoort för den var verkligen grym! Den handlar om att familjen är nyinflyttade någonstans och dom har verkligen allt nytt, allt allt allt! Men sen visar det sig att den där familjen inte är en riktig familj utan en reklamfamilj, dom ska låtsas vara en familj men på dagarna träffar dom folk och så och dom börjar visa upp deras saker och till slut köper alla dom men mer ska jag inte berätta för sen så händer några grejer.
Aja hyr den, den är grym! Snart kommer pappa hem och då kan jag gå för jag ska få låna hans busskort, här har ni bilder på mig idag:

Förresten Sofia ringde för några sekunder sen så ni vet :P


Usch sudda bort halsduken för den ska jag inte ha på mig!


Haha jag sjöng på nån låt! xD


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Ska du lägga in bilderna? :D

2010-10-09 @ 12:21:04
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Millan

Hej hur är det med dig ? :)



Jag har frågestund i min blogg till på fredag! Det är bara att fråga på! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0