El Quseir

Hej!

Jag ska ju till Egypten på torsdag som sagt och det ska bli himla spännande och jag tänkte kolla nu om det går att trycka på den här länken, om ni gör det så får ni se lite bilder utanför hotellet och typ världens största pool!!
Om ni trycker på nån bild nära slutet så kan ni se en liten bit av poolen som på bilden ändå är gigantisk!!

Det var det jag ville säga men aja snart ska jag till ICA med Micke, ska typ köpa mitt favvobröd och mannagrynsgröt tills imorrn :) Kanske om jag får så kommer det ligga vindruvor i påsen när vi kommer hem hihi! :cool:


Jag igår hos Jenni och dom, alla barnen på kalaset såg på Spiderwick men den var ju jätte... asså det är svårt att förklara... den var tråkig men... äsch!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: E M A . W O R L D - foto&design

härligt:D nja inte mkt alls:Ddu

2010-10-25 @ 19:21:02
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo allt är bara bra sj :)?

2010-10-25 @ 19:44:59
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0