Goodbye winter, hello summer!

Jaa det kommer jag kunna säga på torsdag när jag drar till Egypten, vi sover på ett hotell bredvid Arlanda, käkar där och när jag är där så ska jag gå in till taxfree shopen för det finns världens godaste choklad där :)
Sen när jag kommer fram ska jag (oj jag såg en jätteful hund nyss btw) njuta av hur varmt och skönt jag har det!
Jag testade ett jättesnyggt linne nyss som är mitt! Jag köpte det i typ slutet av sommaren och då visste jag inte att jag skulle få följa med till Egypten, ja visste inte ens att dom skulle åka utan pappa sa till mig nån gång i September när han kom hem vid matbordet

"Sophia, du, Ludwig, Emil och mamma har väl inte bestämt nåt som ni ska göra på höstlovet?
Jag: "Nej vadårå?" Pappa: Din gudfar undrar om du vill följa med till Egypten på höstlovet :)
" Jag: VAa?!?! :D

Och på torsdag så åker jag äntligen!! :D I vintras när jag reste med dom till Thailand så såg det ut såhär:






Ååh vad jag längtar tillbaks men jag får tänka att snart är jag där igen fast i Egypten!


Jag höll i dom där och efteråt såfick vi reda på att dom var giftiga plus att dykaren som hade hämtat dom en bit ut lade sen tillbaks dom vid strandkanten så Diana simmade ut med som för att ingen skulle trampa på den röda plus att dom dör om dom inte får så mycket vatten!


*dreglar dreglar*


Hahaa! :D Vintern är supermysig i December men i Oktober och November så kan snön få fortsätta vara uppe i himlen eller var den nu är. Btw, kommer ni ihåg tjejer? :D


:D


Haha! Rebecka och Sofia, tycker inte ni också att den här bilden påminner en jättemycket om vintern?
Juste kommer ni ihåg vår video! :D :P


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: vicci

oh yes i remember :)

2010-10-26 @ 17:41:08
Postat av: Karolina

Den där bilden där du skrivit: dreglar dreglar under, dreglar du över frukten eller gubben?? ;) Höhö

2010-10-26 @ 17:49:43
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: öberg

JÄVLAR VILKA SJÖSTJÄRNOR! Jag har aldrig sett sånna på bild ens.. Vad härligt det ser utt.. åååååååååå Du åker ju till Egypten om 2 dar bara! Åhh vad härligt, lyllo deeej! :) Förresten jag ser helt vrickad ut på bilden HAHA xD

2010-10-26 @ 19:18:47
Postat av: EEMMAAH

Härliga bilder :)

2010-11-04 @ 22:56:29
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0