I need shoes and help!

Hellu!

Just nu är jag hemma helt själv (coolt asså) och lyssnar på "Amurula tree" som är på högsta volym typ hehe men pappa brukar låna min dator och lyssna på musik medans han lagar mat och då har han också kopplat i nån sladd som går till högtalaren så det är ganska högt här inne som sagt. Aja jag behöver verkligen er hjälp att hitta ett par skor nu till hösten för jag har ett par vinterskor men dom är alldeles för varma att ha nu lixom, jag fryser om fossingarna när jag går ut med mina tygskor även fast det inte är såå kallt men jag har alltid varit lite frusen av mig hehe gud vad töntigt det där lät! :D Jag har kolat runt lite men jag vill helst ha ett par skor för max 700 och det är verkligen max!

Men vill ni höra en rolig grej? Mamma ringde från Spanien (hon är där nu den lylloosten!) och berättade hur bra och varmt dom hade (lylloost) och sånt där för Emil samtidigt som jag viskade till han att Ludwig ville prata när han var på innebandyträning så då tog jag luren och låtsades vara Ludwig och hon gick på det!!! :D XD
Här får ni läsa hur det lät:


Mamma: Hej Ludwig!
"Ludwig": Hej
Mamma: Hallå?
*tar bort luren för att fnissa med pappa och Emil*
Mamma: Hallå?! Ludwig?
"Ludwig": Öh aa
Mamma: Vad konstig du låter, är det nåt?
"Ludwig": Va nej..
*fniss*
Mamma: Aja, vet du att idag så har jag och Pia legat och solat på hotellets tak! :D Dom har en pool på taket!
"Ludwig": Oj vad kul!
"Ludwig": Jag vill ha nåt därifrån!
*garvar att jag har ont i magen"
Mamma: *med en väldigt snäll röst" Jaa det kanske det blir men som vadå tex?
Ludwig: Ööh vaa????? *fniss fniss*
Mamma: Hallå???!!!!
"Ludwig": Hahahaa!!! Hej mamma!! Det är jag Sophia :D Jag har låtsats vara Ludwig hela tiden! xD
Mamma: Men men..... åååååååååhhh!!!!!! Jag gick på det! Jag tyckte att han lät lite konstigt men man vet aldrig med Ludwig! :D

Kul va? Jag tycker iaf det var askul! Aja snälla kan ni ge något bra tips på nån bra skoaffär eller nåt?
Skulle bli jätteglad!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Pauline♥

vad äre för skor du behöver?(:

mina uggs ja köpte nu i år var riktigt varma o sköna:)

2010-10-04 @ 20:16:26
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: L i T T L E M S L i N N E A

Du kan ju alltid köpa uggs, dom är jättemysiga! :) Finns att köpa uggs nästan överallt typ på H&M, Skohuset, Eurosko, DNA osv! Det är mitt tips iaf ;)

2010-10-04 @ 22:27:21
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0