I'm in love....

Hej hej!

Kom nyss hem från plugget som var som vanligt idag, jag kom på att jag tycker Sakke i "I taket lyser stjärnorna" äe grymt snygg! Han borde ha fått huur många "vill du bli ihop?" förfrågningar som helst! Ärligt talat, finns det nån snyggare kille?! Shit vad han är snygg, han spelade ju Tsatsiki när han var liten men då var han inte lika snygg btw om ni inte sett han nu när han är typ 16/17 år så vet ni det nu:

 



Han heter tydligen Samuel Haus på riktigt och här är hans blogg, han har gjort en videoblogg!

Aja iaf, är det nån mer som tycker han är snygg? :P

Okej nu ska jag inte skriva mer om han! Jag har lite saker att göra hehe jag låter som en vuxen nu men jag ska typ öva lite piano, hålla på med bilder, photoshop, äta mellis ja och jag skulle vilja packa för då känns det så himla spännande MEN jag har rean packat för det gjorde jag i söndags haha :D Jag åker på torsdag och hotellet kan ni se om ni blädrrar ner lite här (jag har länkat till det).
Juste jag ska också lotta ut en vinnare till Gissa Kändis, spännande? Om ni gissar nu så hinner ni vara med i lottningen för jag lottar om en stund, ha det bäst skriver helt klart som en häst men nu ska jag på fest! xD

Bilder kommer i ett annat inlägg snart, okej ett till rim... eller nej ni får ett ikväll för då ska jag ha kommit på ett men jag updaterar såklart innan kvällen också :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: matildarosqviist

åh, han är så jäkla snyggggggggg :O

2010-10-26 @ 15:21:37
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Karolina

Nej, han är 19 faktiskt! :)

2010-10-26 @ 15:38:40
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0