IRS

Heej!

Det här inlägget kommer nog ta ett tag att publicera för det är såå många bilder jag tagit idag med Ida och Rebecka (IRS, rubriken S= Sophia) men jag ska visa så många tills inlägget inte täcker hela sidan! Hehe jaa jag har tagit väldigt många bilder men ni kommer få se dom i omgångar också så att det inte blir för mycket :)
När jag kom till Rebecka låg dom och kollade på en väldigt rolig men tråkig film haha jag vet det där lät konstigt mn den var dålig men väldigt rolig xD, sen gjorde Rebecka en design åt mig eftersom jag bredde ut bloggen igår som ni kanske ser. Ida och jag gjorde också en jätterolig ni ska få se i ett annat inlägg ikväll :D
Sen gick vi ut och fotade myyycket som sagt, gick till Ida och hämta hennes kamera och fotade lite på hennes tomt, lekte med en lövhög xD och gick till skolan och prata och puttade av varandra från en grej haha! :P

Jag har nyss ätit laxpudding som jag valt till middag och det var inte så gott men jag får typ göra smoothie om jag blir hungrig hehe, snart ska jag se på "Halv åtta hos mig" eller när ni läser det här kanske det till och med är slut men då har jag iaf sett på det.
Här kommer en bildbomb så akta er!:


En riktig cooling som heter Ida!


En jättefin men suddig bild på Becka <3 (fjortishjärta i know)

Det är nåt problem med blogg.se just nu så jag kan inte ladda upp bilder, det går inte!
Update: Nu funkar det så nu blir det mer bilder!


Haha lilla jag typ upp och ner!


flum flum flum xD


alla fötter!

Lägger upp mer bilder imorrn för jag är trött nu!

 
Haahaa :D


Hoppsan den var visst suddig på Rebecka! ;)


Neeej man ser inte miiig! Jag är en fågelskrämma utan huvud!


Jättefin bild på båda två :)


waaaaaaahhhhhhh!!!!!


Snyggt Rebecka! :P


Fin bild på Ida upp och ner!


Jag upp och ner!




Jag på väg hem, det kommer mer bilder sen i ett annat inlägg men jag får se när jag lägger upp dom.
Hej då alla som läser det här när du är kär (öh va?)



 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0