King of Calirfornia

Hallå där hemma

Gud vad jobbigt att det är skla imorrn, jag är så trött att jag bara skulle vilja luta mig bakåt och sova men nix först måste jag fixa lite i sängen för just nu ligger mina små söta gosedjur ivägen haha! :) Dom tar typ hälften av sängen, jag kan fota den nån gång så får ni se hur jag sover hos pappa.

Aja jag måste jag sova nu men jag tänkte bara berätta att vi käkat pizza och sallad här hemma från hantverkarrn samtidigt som vi kollat på en film som vi hyrde "King of California" den var väldigt bra faktiskt den var inte som en vanlig film utan den var lite speciell men jättebra! :P Natti natt! // sOphia


Såhär såg fodralet inte ut men det är samma personer men den kom upp när jag sökte på filmen.


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0