7 Oktober 2010

Morsning korsning allihopa!

Idag börjar jag 9.00 så det är lite soft men jag sover aldrig när jag har sovmorgon för jag an göra bättre saker då hehe som tex att blogga :) Jag funderar på att faktiskt ta bort dom här himla smilisarna för jag stör mig på dom!
Iaf tillbaks till att jag börjar 9.00, det är annorlunda skoldag idag som vi kallar det i vår skola så då får man välja nånting man vill göra som skolan har satt upp på en tavla och jag valde hemkunskap tema halloween och jag fick det och Vicci med! :D

Så vi kommer baka och laga mat tillsamans kul va? Sen ska jag och Vicci göra nåt efter det där som slutar 13.00. Nu är jag inne på Sportnik och kollar om det är fotbollsträning idag men det står bara :" Om vi vinner mot BOO (matchen var igår) så tränar vi på torsdag (idag) och om inte så tränar vi på söndag" men det står ju inte om dom vunnit eller inte! Aja hoppas vi vann, här kommer några bilder på mig, Rebecka och Ida från igår:




Haha! En fail bild där :P


wow!...

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Den sista bilden var jättesnygg! :D

2010-10-07 @ 07:45:11
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: sofia westin

ELLERHUR :D

2010-10-07 @ 18:30:59
URL: http://westinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0