Min mattekompis xD

Nämen hej!

Jag märkte nyss att det kommit upp en ny grej när man gör ett inlägg, man kan kolla vilket datum och månad det är, det är smart men annars så är det ju bara kolla där man har tiden eller jag kan iaf det på min dator.
Jag har varit med Vicci och Becka idag, det var jättekul! Först gick vi hem till Becka och kolla på finalen på Project Runway, sen gick vi ut och hade snöbollskrig och pratade vid Byle och sånt där, sen såg vi att min lillebror var på väg hem så då ropade Vicci till han "Emil Hagelroth kom hit genast!" Och han vet inte vem Vicci är så han såg jätteförvirrad ut xD Jag och Becka stod och gömde oss samtidigt som vi garva ihjäl! :D

Aja idag i skolan så kom en 8:a som jag känner pyttelite genom att båda har suttit på a-tid samtidigt så idag så sa han "hej!..... nu följer du med här" och han tog tag i  mig så att jag inte kunde springa iväg och sen när han släppte mig så tog en annan 8:a mig! ;) Haha det var iaf kul!

Snart ska jag på match för jag blev kallad i typ sista minuten hehe, aja nu ska jag ner och käka en macka men jag måste bara säga att det är väldigt konstigt att snön kom idag! Det är inte ens November, guud!


Haha sorry, använde samma bild i morse då den var färsk! :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jo jag mår bra, självdå?:D

2010-10-22 @ 20:35:05
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: sofia westin

haaha! gud vad pinsamt! x) vet du vem som sa de? (intresserad) hehe :)

2010-10-22 @ 22:25:50
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jo jag mår bra, hur mår du själv?:)

2010-10-23 @ 13:16:39
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: emma

hahah, men han bara kom och tog tag i dig eller? vem var det? x) (lika intresserad som sofia hehe ;) )

2010-10-23 @ 17:50:10
URL: http://eemmafallenius.blogg.se/
Postat av: E M A . W O R L D - vinn en design

inte nkt :D du

2010-10-23 @ 18:58:50
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0