One more lesson!


Tjoba!

Kom nyss hem från skolan och snart ska jag dra till pianolektionen och efter det ska jag flumma hos Rebecka med Rebecka och Ida, it will be nice ofc! Just nu hör jag några skrika utanför fönstret men jag märkte att det är bara två nior som går i min skola som har lite skojj :) Idag fyller ju Karro år som jag skrev i morse men om ni inte grattat henne än gör det här då.

Hantverkarna är inte här nu men dom kommer snart så jag vill vara ute ur huset då för dom är asläskiga! ;)
Aja nu ska jag gå ner och käka lite mellis och sen gå, tjarå! (höhö det rimma! )


Jag för typ 5 minuter sen :P


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Ne, asså ja mena mer vrf du inte svarar på frågorna jag ställer till dig :P

<33

2010-10-06 @ 16:25:11
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: emelie

med mig är det helt okej! med dig då? :)

2010-10-06 @ 17:48:20
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0