Pisst off!


Hellu!

Kom precis hem från helvetet skolan (såå hemskt är det inte) :P Vår lärare vart pisst off today fast egentligen fattar jag inte varför men aja jag måste göra lite läxa snart och sen måste jag fixa bland mina bilder för det är helt sjukt hur konstigt det ser ut när jag ska försöka hitta bilder och nu är jag också pisst off för spotify pausas hela tid... ahaa!! Det är pappa som också lyssnar på jobbet, hehe hoppsan! Hela familjen delar på en Spotify eller hur man nu säger det.. haha men jag tänker inte ge mig :P
Nä nu har jag andra saker som jag måste göra nu nu nuuu!!!!!

Men först får ni lite bilder på mig idag idag idaaaag:


Jaa så här har jag sett ut idag och gör fortfarande :)

Haha, ja det är en solklar drivbild!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Millan

Heej jo det är bara fint! :) Vilken mysig tröja du hade på bilden! Vart har du köpt den? :)

2010-10-19 @ 14:28:56
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/
Postat av: meliie♥

längst upp till vänster :P

2010-10-19 @ 14:39:18
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0