Thank you!

Nu ska jag gå ner och titta på Christine för det är ju so fucking good! Jag lyssnar på "Billionaire" just nu och dom sjöng nyss "so fucking bad" och då var jag lite fenurlig (säger man så?) och kom på att jag kunde skriva good istället, haha visst är jag rolig tråkig? :P

Men innan jag gå ner och glor på Christine som är so fucking good tänkte jag bara säga tack tack tack Ida för den jättefina kommentaren jag fick av dig!

ida :) om 5 Oktober 2010:
DU BLIR ALLTID SÅ BRA PÅ BILDER!! och kom inte nu och säg, neej det blir jag inte, för JO det blir DU. Alltid. Alltid. Alltid. Avensjuk? Ja det e jag! Inte lite heller! Eftersom att du Alltid blir bra. Försök hitta en hemsk hemsk hemsk bild på dig som INTE ÄR DRIV? Det finns inte! Inte en enda! Du är så sjukt fiin, lyllos. aviiis

Tack tack tack! Jag vill säga det där ordet men då skulle du nog bli irriterad haha :P Jag fattar inte varför du är avis när du själv är så mycket finare!

05 Oktober, 16:11
 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Isabella Luther

Svar: scorett, dinsko, skopunkten.. Ehm.. aah :P

2010-10-05 @ 19:05:18
URL: http://isulu.blogg.se/
Postat av: E M A . W O R L D

hehehh :D

2010-10-05 @ 19:17:17
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0