Save tonight

För ett bra tag sen kom jag hem från fotbollen men när jag skulle cykla iväg så gick Issa med mig till cykeln och där höll jg på att krångla mycket och sen när jag skulle ta ut cykeln från en grej så höll jag på att säga "Jag får ta en sak i taget" men istället så skrek jag "aaoo" för jag slog i mitt himla lår i cykelgrejen! Ibland (typ hela tiden) vet jag inte vad jag håller på med, jag bara kör eller vad man nu ska säga.. haha aja vad har ni gjort?
Jag har också sett på Sommaren med Göran, handlat guudis och duschat så nu är jag fräsch och snygg :)

För 3 sekunder sen lyssnade jag på "Save tonight" men jag har precis bytt till Fanta och rosé xD och snart blir det lejonkungen låtar hehe tönt jag är jag vet men dom är faktiskt bra, iaf en låt.. snart ska ni få se lite prylar jag har köpt så det ska fotas nu, ha det gött under tiden // sOphia


Vad gör vi? Nu kör vi! Vad gör vi? Nu kör vi! (Sally kan bli en av gänget, hon har ju nerdragen mössa! xD)
Sämst humor man har :D

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0