Fail pics

Hej hej!

Har nyss kollat på "Halv åtta hos mig" och käkat soppa och pannkakor, moms! :) Jag har en gnällande hund bredvid mig just nu för hon vill leka som vi har gjort jättelänge även fast jag ville kolla på tv och nu när vi lekt i typ en timme så gnäller hon för att hon typ har tråkigt!

Aja jag får leka med henne tills hon lägger sig i min säng och sover, det känns som att jag ska gå och lägga mig nu men klockan är ju lixom bara runt 20.00 så antingen lägger jag mig tidigt eller så pluggar jag läxor... hehe roliga alternativ (inte) ;)

Jag har tagit lite fail bilder på mig och här har ni dom:









Höhö snyggt! Här har ni icke fail bilder:


Det här har traskat runt i idag, bajs eller najs? Var heelt ärliga!


Ja jag var nyvaken där, det är en anledning till varför jag ser så bäng ut hehe :)


driv bild så ni vet ;)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: imorgon blir det middag på en grekisk restaurang. Har du varit i Grekland någon gång?

2010-09-28 @ 21:28:21
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: L I N N E A

sv: Jaha okej, jo på min förra header så hade jag en bild på mig & en dator och så.



aha okejokej då vet jag det! det är bara bra med mig :)

2010-09-28 @ 22:38:29
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: Sofia

sv: Nej?:) Jag bor i v-ås!

2010-09-29 @ 06:58:54
URL: http://soffiproppl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0