7 September 2010

Hej och godmorgon!

Sovit gott? Hoppas det för det har jag :) Idag börjar jag lite senare för jag ska till tandläkaren och prova en tandställning som jag nu skrivit tre gånger så nu borde ni ha fattat, hoppas jag kommer försent för att käka lunch i skolan för då kan jag köpa en smörgås med mamma istället för att äta mat som smakar bajs!

Aja hoppas Karro, Sofia och Emelie kommer idag för jag vill berätta en jäätterolig grej för dom som ni andra kommer få veta när jag kommit hem från skolan, spännande va? :P Nu ska jag måla tänderna för man vill ju inte att tandläkarrn ska tro att man har hål när jag är så noga varje dag hehe, aja ha det så bra så skriver jag senare :)

Juste, idag får ni också reda på vem som vunnit Gissa Kändis igår :)


Mig idag


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Millan

Det var så lite så :) Gissa kändis var verkligen svår den här gången! :)

2010-09-07 @ 09:01:44
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0