Vad blev jag såå glad för?

Heej!

Jag kom hem från fotbollen för en stund sen och har precis käkat mat som brorsan gjorde eftersom han har det i hemkunskapsläxa, jag vill också ha hemkunskap men vi kommer typ få det i 8:an alltså om ett år.

Aja iaf förut skrev jag att jag var sååå glad över en sak men ni har inte fått reda på vad än men här kommer sanningen: År 2009/2010 var jag i Thailand med min gudfar och hans familj för dom är supersnälla och bjöd med mig dit :D Det var riktigt häftigt asså, det var första gången jag flög :D Iaf, i förrgår typ så frågade pappa mig om jag hade något inbokat på höstlovet och jag ba "nej" och det sa mamma också och sen så frågade han mig "Vill du följa med Fredrik och Diana (min gudfar och hans fru) till Egypten på höstlovet?" :D Ja ni kan gissa vad jag svara så det var det som jag är sååååååååååå himla glad och tacksam för!!!!! :D :D Åh åh åh vad jag längtar, det ska bli superkul! :D

Här har ni lite bilder från Thailand:


Hehe, jag som sover på planet :mad:


Första dagen vid frukosten :) Och ja blomman är äkta om någon undrar :)

xD





Jag tror vi tog mer än 3000 bilder där nere, fast det kanske inte är så konstigt....


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hehe, tjejen i mitten ;D

2010-09-08 @ 19:56:28
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilka mysiga bilder:D!!

2010-09-08 @ 20:13:35
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Hej!

Nu håller jag en frågestund på min blogg! :)

Skulle vara hur sött som helst om du ville kika in och ställa en eller flera frågor!

Tack på förhand, betyder verkligen jättemycket för mig :)



KRAM

2010-09-09 @ 14:46:34
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0