Vinnaren! (Gissa kändis)

Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit vem som vann Gissa Kändis" för två dagar sen typ men jag glömde helt enkelt bort det hehe men iaf vinnaren blev: Karolina! :D Grattis Karro! Karro är min kompis faktiskt :) Jag tycker ni ska checka in hennes blogg för den är grym plus att hon har en ganska ny och snygg design! :D Just nu skriver jag en hel mening som blir en fetlänk till Karro! :P

Jag brukar alltid ha en bild på vinnarens desgn här under men jag kan inte kopiera Karros så det blir en bild på henne istället:


En sötnos é vad du är :)

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Haha, yaaaay! Vad bra jag är! :D

2010-09-08 @ 17:37:37
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0