1:a april 2011, april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! :P

Heej!

Jag har liite bråttom just nu för jag måste plugga lite på ett svenska test som vi ska ha idag, det är oftast väldigt enkla ord men jag vill iaf vara säker! :)

Imorse så väckte pappa mig och August ganska tidigt för vi skulle gå upp och sjunga för Jenni eftersom hon fyller år idag! :D Hon är nu 39 stolta år haha! Hon fick en stor skokartong med en lapp i av pappa, på lappen stod det att hon och pappa ska åka bort till nåt hotell i Nynäshamn och få massage och sånt, jag vill också ha det!
Så idag efter skolan sticker jag hem till dom och fikar med Jennis mamma och dom andra, det ska bli väldigt trevligt! Det blir också chokladtårta hehe, jag gillar nästan det mer än vad jag gillar min kamera eller nej jag bara skojja! ;p

Apropå att skojja, idag är det ju april april dagen hehe! Får se vad lärarna gör idag, förra gången låtsades en av våra lärare att hon var skadad, kul lixom! Aja nu ska inte jag sitta här vid datorn och hänga utan jag ska plugga och måla tänderna, bilder:


seriös eller?


Men gud! Jag ser ut som att jag tror jag är ballast i stan! Ursäkta min himla egopose och min!

 
Haha bra bild asså, kan ställa upp med den i en fototävling! Jag försökte visa att jag har på mig ringen men jaaa....


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: REBECCA

sv: okej :) om man följer någon på bloglovin så ser man varje gång den bloggen man följer har gjort ett inlägg eller uppdaterat något :) ett smart sätt att följa sina favorit bloggar :) kram

2011-04-01 @ 11:25:15
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0