26:e april 2011

Heej!

Jag är ledig idag för skolan har studiedag :D Hur najs? ;p Aja idag ska iaf jag, Fia, Becka och Karro cykla till Täbban och sen hänga där ett tag och sånt, får se vad vi gör sen men det ska iaf bli kul!
Vaknade vid halv 7 idag och kunde inte somna om så jag kommer nog vara vääldigt trött sen ikväll men aja nedanför ser ni bilder från igår, så himla härligt varé!
Fin på Kimsy men hcalshc på mig! :)
Beckaa! :D
Kimpan :D
Haha älskar den här bilden! Jag och Becka ba "vad håller hon på med?!" haha <3 <3 :D
Den här bilden tog ett tag att få till hehe... ;p
Jättefin på dig Kimsy!
Naaw! xD
:D Fick en på Kimsy också men den går inte att ladda upp.. vet inte varför men får testa lite senare..
♥♥
:)
Mina fötter ;)
Sådärja! Det här var bara några bilder av alla och om ni undrar varför Fia inte är med på nästan nån bild så är det för att hon inte vill det.
Vad tycker ni om bilderna?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

WAAAH, jag vill också bada jöö ;)

2011-04-26 @ 10:23:11
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0