4-1, yes!

Heej, kom hem från matchen för en liten stund sen, har proppat i mig lite mat och gosat med Sally och borstat tänderna och ska gå och lägga mig nu efter det här inlägget :) Är verkligen supertrött!
Vi vann iaf matchen mot Stocksund med 4-1 och man kan säga att jag och Ida gjorde samma mål för Ida sköt ett jättebra skott så att bollen precis var påväg förbi stolpen men då petade jag till den lite med foten så den åkte sakta men säkert in i mål :D Matchen var superkul!

Nej nu måste jag sova, gonatt gonatt, sov så gott och dröm om asfeta my little ponnys! xP

En trött chey:

Haha bilden till vänster är driv så ni vet! Gjorde en sån där "yes!" chest med handen om nån undrar, sov gott!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Louise

Visst är han :)

2011-04-13 @ 00:28:18
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0