4:e april 2011



Tjeenare mannen! ;p

Kom hem från skolan för bara en liiten stund sen, inte typ 5 minuter men ja ni fattar! Det var rätt chill (chili haha!) idag, på rasten så gick jag, Rebecka, Sofia, Emelie, Johanna, Vicci, Ida och Elin till ICA och då köpte Johanna ett glasspaket som alla förutom Becka och Fia delade på, jag stod och funderade jättelänge om jag skulle ta men jag visste att den glassen är så himla god så jag kunde inte motstå.. det var jättegott! :) Det måste ha sett helt mupp ut när vi sprang in på ICA och ba "hej kan vi få några skedar?" haha!

Har tagit några (eller ganska många) outfit bilder så ni ska få se några snart, men nu ska jag ner och säga hej till Jenni, Ivan och August som nyss kom, är hos dom den här veckan för vi håller ju på och flyttar, dom flyttar lite senare fast vi kommer flytta in samtidgt såklart.
Hej då så länge! // sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0