9 trosor och några flyttgubbar som tror att jag har snoppen på! xD

Ey ursäkta!

Hej! Sorry för att jag inte bloggat på hela helgen! Omg asså! Nejmen jag är iaf ledsen för det, hoppas ni kan förlåta mig om nån nu har saknat mig hehe.. ;p

Igår spelade jag iaf match mot Sollentunas 97:or och dom låg en division över oss, alltså division 2 men det blev ändå 1-1 så vi var supergrymma! :) Sen så var jag hemma och lekte med Ivan, käkade på Piccola med Jenni och pappa och köpte SIA:s nya (tror jag) kladdkakaglass, den är aasgod! Har fortfarande kvar så jag ska nog snart gå ner och käka lite... :thumbup:

Idag så har jag bara vart här hos Jenni (är fortfarande) och i Täbban! Det är en flyttfirma hemma hos oss så igår var sista dagen eller nej imorrn är det sista dagen jag kan kolla in i huset en sista gång, har bott där i 7 och ett halvt år så det är lite sorgligt men det ska bli kul och spännande att flytta ihop med Jenni och dom och få ännu ett nytt rum! Filmade faktiskt huset igår haha... vill kunna kolla på det ibland. :)

Köpte 9 par trosor (om man ska va' exakt hihi) och massa strumpor i Täbban, sen lekte Ivan lite i en sån här... ehm.. konstig grej, ni vet. Sen blev han jätteblyg för en liten kille som satt och verkligen stirrade honom i ögonen så då drog vi hem!
Nu har jag gott om underkläder haha :D Ni kanske inte tycker att det är så himla intressant att jag har många trosor och strumpor att välja mellan på mornarna men det tycker jag haha! xP

När jag skulle ta fram en läxa som låg i min skolväska där min mobil och andra viktiga saker ligger så kunde inte jag hitta den (väskan dåra) så jag trodde att jag hade glömt att ta med mig den upp till Jenni från pappa där flyttgubbarna är så jag sprang ner till huset och ba "Hi, I live here!" och dom ba "Ah, hi!" och typ storflina åt mig och då sprang jag upp till mitt rum för att kolla om väskan var där men då var hela rummet lixom borta eller sakerna var borta (same shit!) så jag började nästan gråta för vi får inte tillbaks sakerna föränn om en vecka men, ååååh nu måste jag äta, skriver snart, bye bye!

Haha gud vad fail, jag fortsätter skriva snart.. :P

Update:

Så nu har jag käkat och lekt lite med Ivan, iaf när jag kom till rummet och såg att dom packat ner alla saker så sprang jag ner och en av gubbarna ba "vad letar du efter?" "äääh... efter en väska med Snobben på" fast jag råkade säga det väldigt snabbt så det lät som att jag sa "med snoppen på" så han började storflina igen och ba "vi har packat ner allt, till och med snoppen!" Sen när jag sprang iväg så hörde jag hur han och nån till började garva! Men sen så hittade jag iaf den, den var hos Jenni fast i Jennis rum, det var tur! :)
Det var iaf väldigt pinsamt!....

Aja, har ni sett att jag skaffat Bloglovin ikoner? Det kanske ser ut som att ja verkligen vill göra reklam för bloggen men så är det inte, det är bara en grej som blir konstigt när jag bara har en så måste ha två ;)

Skriver mer snart, hej då! // sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: ebba

Allt bra? :D

2011-04-03 @ 19:33:32
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Karolina

HAHA, snoppen xD

2011-04-03 @ 19:55:05
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0