Bullar är gott!

Tjenare!

Är liite stressad just nu eftersom jag har match ikväll, 18.45 och jag har också typ världens största franska prov på torsdag så aa! Ikväll måste vi verkligen vinna, känner inte för att komma hem med en förlust (eller asså det gör jag ju aldrig men aa ni kanske fattar) så vi ska helt enkelt vinna! :)

Har käkat två bullar istället för mellanmål eftersom att vi inte har något, åt nästan ingen frukost heller eller jo, jag åt faktiskt en matsked gröt men jag tyckte inte om den så jag kastade den, ni antecknar va? ;p
Ska nog ta en till bulle snart för jag är hungrig! Aja här har ni lite bilder på mig och mina bullar :)




Haha typ världens fulaste bild, jag vet men ni får den ändå! ;p


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0