Fyndat och vart en påskkärring!


(haha jag som "påskkärring" idag xD)

Hola!

Jag och mamma åkte ju till Täbban förut men vi började med att åka till en affär där dom säljer tapeter och sånt för vi ska tapetsera om i mitt rum hos mamma. Vi lånade hem två styckna så vi ska se hur dom blir sen men sen så åkte vi till Täbban och kollade runt och köpte lite saker och tog en bägare med glass! Det var jääättegott! :)

När vi kom hem så hade Jenni, Ivan och August också precis kommit hem så det var jättekul att träffa dom igen! Vi har ätit mat också har jag, August, Emil och Ivan gått påskkärringar eller rättare sagt en blandning av Pipp, trollkarl, groda och lite halloweenklädd haha! :D Vi gick nu på kvällen eller runt typ 6/7.... det var iaf kul!
Jag har också lirat lite fotboll ¨med Ludde och det gick inte så bra för jag råkade sparka honom på foten så han börja grina... aja nu ligger jag och surfar runt och letar efter en bra chokladefterrätt som jag ska göra till på lördag.
Visar vad jag köpte imorgon, godnatt! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: emma

hej! såg din kommentar på bloggbetyg.se, tack så jättemycket! :)

2011-04-21 @ 22:44:58
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-22 @ 00:25:05
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah, jag gick också påskkärring (A)

2011-04-22 @ 13:59:44
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0