Marabou kakor = Lite mera MM i livet

Åh vad jag blev sugen på dom här kakorna nuu! Dom ser så himla goda ut, ska tigga om dom i helgen, fast jag vill smaka nuuuuuuuu! Så nu vet ni nog det, nu ska jag inte gnälla!
Men dom sägs iaf vara jäättegodaa, maraboubitar i och supergoda kakor men ifs så vet jag ju inte det förrän jag har smakat dom men jag kan nog också lista ut hur dom smakar, okej nu ska jag låtsas att jag smakar på dom... åååååh vad goda!! Ni måste verkligen köpa såna! :D


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

ÅÅÅH, dom verkar SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR goda!! :D

2011-04-07 @ 16:54:35
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0