PÅSKLOOOOV!!! :D

Åh vad härligt med påsklov! Så himla härligt asså! Nu är det lixom 11 dagars ledighet! Jag ska bara va' hemma, vara med kompisar, få tandställning på underkäken (gaah! läskigt!), leta påskägg, umgås med familjen, fixa i mitt nya rum hos pappa, sova länge eller inte så, men längre än halv 7 :P Det ska bli bäst! :D

Haha Sally vill alltid följa med mamma in på toan och det får hon också haha! xp
Har precis vart på ICA och hyrt en film och köpt glass i stora lass! Mormor är här så ikväll ska vi kolla på "I rymden finns inga känslor", den sägs ju vara jättebra så det ska bli kul! Tänkte ta och visa er hur jag och dom andra klätt ut oss idag, det är inte bara bilder på dom som klätt ut sig, det var jättekul idag!


Elin och Emelie <3, så fiina! :)


Elin, Emelie och Ida, lika fina! :)


Ida och jag, haha min frisyr! Så har jag sett ut hela dan tills nu då för jag var ju på ICA och aa.. :D


Okej, nu kör vi! Börjar från vänster, Vicci, Elin, Ida, Sofia, jag och Emelie! Karro och Johanna fotar :)


Haha :D

Där tog det stopp (jag kan inte ladda upp flera bilder), visar mer bilder om ett tag! :)
Men jag älskar er SÅHÄR mycket gänget eller vad man nu ska kalla oss! :D Ni är bäst!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaa

a vi e bäst :DDDDD lägg upp fler sen när du kan :))

2011-04-15 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0