Plugga nu!

Sådärja!

Hej! Nu har jag kommit hem från fotgraferingen och det gick väl bra eller vad man nu ska säga, dom skickade iaf inte hem mig för att jag var för ful ;p Vi tog först några vanliga lagfoton och sen profilfoton och sen sprang några av oss 97:or fram och tog oseriösa bilder haha, det var jättekul! :D
Nu måste jag plugga, plugga och plugga för det är prov på torsdag och läxförhör till imorrn. Har precis käkat upp en bulle som var så himla god! Ska nog ta en till snart men nej juste jag måste ju plugga!

En suddig bild men ändå ganska cool..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Cool bild ju! :D

2011-04-11 @ 20:37:51
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0