Speciell dag...



Hej!

Idag i skolan så satte lärarna upp två lappar, på den första så stod det att vi ska få sommarlov den 16 majoch på den andra att det är maskerad den 8 april istället för den 15e, kul lixom! Sen så var det en lapp eller aa ett papper där nån kille hade skrivit värsta fina dikten om en tjej som han ville gå på balen med, han skrev vem det var också skrev han att hon skulle typ lägga en lapp i hans skåp, så himla gulligt! Jag vill också att min pojkvän ska vara såå gullig! (nu har jag ingen pojkvän då men sen när jag får en, haha det vill säga när jag blir typ 50 xP)
Efter skolan stack jag, Ida, Vicci och Becka till ICA och då köpte Rebecka kakor som hon var jättesnäll och bjöd på ALLA kakor! Elin kom också sen :)
Snart ska jag upp till Jenni för hon fyller ju 39 bast idag så det ska firas med fika! :thumbup:

Sitter och böjer mitt öra nu, hehe. Aja här är några bilder:


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: REBECCA

sv: jaa gör det :) bilden är från depend.se ;)

2011-04-01 @ 16:14:02
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0