Tagga, tagga, tagga!!

Heej,

Ska snart på match, ska möta äh.. nåt lag, kommer inte ihåg vilket haha men vi ska iaf vinna mot det där laget!

Lite jobbigt att behöva gå upp såhär tidigt, gick lixom upp vid 7 så jag var ganska trött då men nu har jag taggat till lite. Efter matchen ska typ jag, mamma och Ludde åka iväg till Täbban :) Jag ska kolla eller kanske köpa ett par strumpbyxor för det behöver jag och sen efter Täbban så kommer Rebecka och Sofia hit lite senare :D Hoppas att Rebecka kan komma för hon har vart sjuk men hon får bli frisk nuuu!

Aja jag skriver mer sen när jag kommer hem, det kommer nog också ett tidsinställt inlägg om ett tag! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0