10:e april 2011


Morsning korsning!

Gick upp halv åtta idag, trodde klockan var typ 10 för dom andra hade varit uppe så himla mycket längre innan men den var bara halv åtta som sagt! Idag ska jag först träna ca 60 småttingar som precis ska börja på fotboll, kul kul :) Och sen vid 15.50 sitter jag och pappa på bio, vi ska se "Hur många lingon finns det i världen" så det ska bli superkul! Det är en försenad julklappspresent, skulle egentligen sett Narnia men vi har skjutit upp det så mycket så det blir den andra, den verkar ändå bättre så jaa! Det nya huset är verkligen toppen, det är jättebra tomt, bra rum, bra allrum och superschysta grannar! Det bor också en tjej här (wooo!) :D Hon är jättesnäll och rolig! :)

Ligger och väntar på nånting, ska nog gå ner och ta en kaka snart, jag bakade igår :) Kakor med vit choklad bitar i :thumbup: Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva och internet lackar så jag skriver mer sen, nu ska jag ut och spela fotboll! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Marjan [fotoblogg]

Fin bild :)



Sv: Tack! :D

2011-04-10 @ 17:34:33
URL: http://marjansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0