14:e april 2011, sommar och fettsugning!

Heeeej!!

Det är ju bäst väder ute nu asså!! :D Åh vad hääärligt det är och provet idag på franskan gick bra och samma sak gällde engelska läxan och ååh vilken härlig dag! Jag och Sofia gick och ba åh vad härligt det é och öppnade jackorna och bara njööt! Haha det är så himla mycket sommar i luften nu! Nu fattar ni nog att jag är glad haha :)

Men idag på rasten så kom det en man med rulator mot mig, Karro och Fia och jag stod och verkligen råglodde på han och sen var jag taskig och började skratta så Sofia ba "vad är det?" och sen när dom såg honom så ba "men SHIT!" för det är en lärare i vår skola som typ har fettsugit sig och man känner knappt igen han, jag ba "det kanske är hans brorsa" eller nåt men han kunde knappt gå förut och nu är han JÄTTEspinkig i fejan! Magen är fortfarande lite stor men så himla mycket mindre än vad den var förut, sjukt läskigt!
Nu måste jag söka runt och leta efter en nyhet som jag ska skriva om, svenska läxa... sen ska jag ut! Hörs sen! // sOphia

Juste, jag råkade skriva " Ja atackare" i ett sms istället för "Ja stackare" till Rebecka haha! :D


Snygging asså! XD





Jahapp, nu kan jag inte ladda upp fler bilder, tänkte visa en där jag fotat det superhärliga vädret!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: aamaandaa :)

SV; Haha, jag med! :(♥

2011-04-14 @ 17:14:59
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/
Postat av: ida

Ta med kamera imorron! :DD

2011-04-14 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0