Superrolig dag! Bad och allt :D

Hej hej!

Karro och Becka gick nyss hem och vi har haft det så himla kul! Först så var bara Becka här men efter en liten stund så ringde vi Karro så då kom hon sen lite senare och medan gick jag och Rebecka ut och lekte lite med Sally och käkade en bulle. Vi gjorde också typ världens snyggaste fruktsallad, det var lixom stjärn och hjärtbitar, vad slår det? ;p Sen kom Karro och då tog vi en till bulle också åt jag och Becka lite mat och sen efter det så började vi att gå och gå och gå! Vi skulle gå till Mickes mamma (för hon skulle ta hand om Sally resten av dan) och påvägen dit så stannade vi vid en lekpark med ett dike med väldigt ofräscht vatten i och där badade Sally såklart haha :)
Vi pratade och tog bilder och sånt och jag lät Becka och Karro lukta på Sallys bajs! :D
Sen fortsatte vi att gå och då stannade vi vid en fontän där Sally badade lite halvt och sen så stack vi till tre styckna små fontäner och där satt vi och pratade och lekte med Sally i minst en timma, hur mysigt som helst!
Jag visade också dom huset och sen så gick vi hem, tog mintglass med chokladbitar i och gjorde maraboumilkshake, visar hur och hur det blev imorrn. Vi gick ut på studsmattan och snacka och chilla och sen gick vi in och kollade på Toy Story 3 en stund men sen behövdedom gå, det var min dag det!

Har käkat thaimat och spelat jättemycket fotboll ikväll, är jättetrött nu, godnatt!
Bilder kommer imorrn, MASSOR!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0