Bildbomb från igår..

Hej hej! Nu tänkte jag visa er bilder från igår men det är så himla många så jag kommer inte kunna visa alla nu på en gång i det här inlägget utan dom andra kommer upp i andra inlägg sen, här är iaf några:














Här satt vi i minst en timma, så himla mysigt!


Sally ville bada! :D

Nu ska jag cykla iväg och möta Alice och sen sticker vi till Vallentuna sjön, kul! :D
Visar mer bilder sen! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: vilma :)

ser roligt ut!

sv; tack så jättemycket, desamma.

vad händer idag då? :-)

2011-04-19 @ 12:57:08
URL: http://vilmatimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0