22:a april 2011

Tjena!

Har varit ute och lirat lite mer fotboll med killarna, det var inte så kul om jag ska va' helt ärlig för det var en himla dryg och jobbig unge som spelade med oss, han trodde verkligen att han var typ Zlatan! När man tappade bollen så sa han "Tack!" på ett himla drygt sätt och han aa.... ååh vad jag störde mig på honom! Till slut när Emil och August ville gå så sa jag "Aa vänta lite, jag kommer" och han ba "Vadå kan dom inte gå själva?!" "Nej dom hittar inte, vi har precis flyttat" och då fnös han och ååh vad jag vill svära nu men det ska jag inte!! Sådärja, nu har jag tagit ut min ilska hehe.

Snart eller inte snart men vid 4 så ska vi vara hos Jennis moster och käka lite påskmat och sånt så ni vet! :)
Jag ska nog också börja baka en tårta innan vi sticker, vi ska käka den imorrn för då kommer det gäster hit och på söndagen ska vi bort igen, ska faktiskt på två bjudningar då, en hos mamma med kusinerna och sånt och en med pappa och Jenni och dom. Undrar hur det blir haha... :p
Aja nu ska jag fota mina saker som jag köpte igår men här är lite bilder:


Haha och jag som tyckte Fokis brillor var asstora på henne! xD




Outfit...


Hihi kolla på brillorna, ser ni? :P


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Lea

Brillorna var lite stora men jag tycker att det är snyggt!

2011-04-22 @ 14:15:56
URL: http://angryface.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: tack! :)

2011-04-22 @ 14:27:49
URL: http://wekiickkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0