Nytt och färskt!

Hej! Har precis käkat 1½ hamburgare haha, kanske lite udda men aa. Jag tänkte visa er lite saker som jag köpt på den senaste tiden, har ju inte visat det som mamma och jag shoppade förut och inte det som jag köpte i tisdags med cheyerna heller så här har ni bilder på det:
Nya örhängen, nu ser ni ju bara ett men aa. :)
Nytt halsband, nu har dom där kedjorna fastnat på varandra men ni fattar ändå va? ;p
Nya leggings (A)
(AAAAAAAA) Älskar verkligen den här skjortan! Har velat ha en sån ett tag nu och det var halva priset på den! Den kostade bara (eller bara och bara) 150 spänn! :D Sen ska man stoppa in den riktigt ordentligt, inte som jag hade nu utan den ska inte sitta pösigt. Tycker jag dåra. :)
Oj, sämst bild men här är en bättre:
Ääälskar det här linnet! Så somrigt och fiint, ska användas typ hela tiden haha! :)
Willy Wonka! xP Inget nytt här men visar den ändå :)
Juste ni har väl inte glömt Dagens blogg här ! Anmäl dig, 4 vinnare!
Eller asså, annars kan ni bara skrolla ner en liiten bit haha, det inlägget är under det här xD

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0