Vi var dom jobbiga och dom var dom bra... bra rubrik asså!

Hej hej!

Är lite halvt pigg just nu, kom nästan precis hem från bion och jag såg "Hur många lingon finns det i världen" och den var verkligen Jättebra med stort j! Men den var vääldigt rörande också, började grina jättemycket fast jag satt inte precis och sjöt (stavning?) för det skulle vara väldigt pinsamt men jag satt och borrade in mig i pappas knä så att det inte skulle höras, men jag grät också lite i bilen.. den var verkligen jättebra och jättesorglig! Fast ifs så är jag väldigt känslig när det gäller vissa saker som det hände i filmen (tänker inte avslöja hehe! Om ingen undrar dåra) men ja. Jag vill bli en sån där person som jobbar med att ta hand om utvecklingsstörda, skulle ta med dom på massa olika och roliga äventyr! :D

Pappa och jag var jättestressade när vi skulle åka för vi märkte att klockan var halv 4 och filmen började tio i 4 så vi fick skynda oss också är ju perkeringen så himla konstig nu i Täby C så när vi precis hade parkerat så tutade det en gammal dam (haha dam, men det låter så taskigt att säga tant ibland) på oss så då vevade hon ner rutan och ba "jag åkte in här via den parkeringsplatsen som du nyss ställt dig på så jag kommer inte ut nu, vet du något sätt att komma ut härifrån på?" aa sa han och började förklara och sen sprang vi och beställde Hot snacks och en cola och sen kom vi in och då var vi så himla jobbiga (asså jag och pappa) för vi kom ganska sent så alla hade redan hunnit sätta sig och vi skulle ha platserna längst in på rad 5 och där satt redan alla förutom vi så hela raden reste sig upp och vi ba "ursäkta, tack, tack, ursäkta!" haha! Sen började äntligen filmen! :)
En lång historia blev det för bara ett biobesök ;p

Aja snart ska vi äta och jag måste fortsätta med att plugga lite NO, är det nåt bra på tv idag förresten?



 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0