8:e augusti 2011, hemma!

Heeej! :D

Igår kom jag hem från Skara sent på kvällen, det var sjuuuukt kul där! Det var värsta roliga vattenlandet och en 3 jätteroliga berg och dalbanor, JÄTTEKUL! <3 :D Åkte iaf typ allt, till och med en karusell med Ivan fast det ångrar jag för jag mådde inte så bra efter det hehe..

Det var jättekul och mysigt att campa också så ah även fast vi bara var där i två dagar och lite på fredagen så var det toppen! :D

Det var lite jobbigt på vägen dit för att jag hade glömt lite saker här hemma så vi behövde åka tillbaks pga av det. Vi hade lixom åkt en bit och så stannade vi på Burger King och då kom jag på att jag hade glömt kameran och att jag laddade batteriet till kameran på en kudde så då kunde det ju börja brinna om det blev för varmt så vi åkte tillbaks och fixade det där och hämtade lite saker men det gick bra ändå! :)

När vi kom fram till Skara och hoppade ur bilarna så sprang Emil fram till Ivan och gjorde den här konversationen:

Emil: Heej Ron! (han kallar honom för Ron och Ivan kallar Emil för Harry Potter)

Ivan: Hej Harry Potter! :D

Jag: Heej Malfoy!
(jag sa det till Ludwig för att skojja)

Ivan: Malfoy! Haahahahahahahahhihihijhöhöhöhohohohahahaahah!! :D

Han verkligen dog av skratt när jag sa det så alla började apgarva åt honom haha! :D

Lite bilder:


Titta i spegeln ;)




Våra tält, jag, pappa, Emil och Ludde sov i det tältet åt vänster :) Det regnade in sista natten haha så vi har kastat det nu.. R.I.P






















© Oredigerade. 

Förresten, tack så jättemycket för alla kommentarer i förra inlägget! Blev jättechockad, tack tack tack! :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: emelieesvensson

sv: tack så mycket detsamma! :D

2011-08-08 @ 14:39:53
URL: http://emelieeswensson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack , fina bilder :D

2011-08-08 @ 15:28:37
URL: http://evemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0