Kommer bli en stark chey! ;D

Hej hej!

Kom hem från träningen för ett ganska bra tag sen nu, vi fick springa upp för den asjobbiga IP backen 6 gånger! Fast ifs så var det inte sååååå jobbigt men jobbigt var det iaf.. Har duschat och sånt där också, mamma var förbi här nyss och lämnade en kalender som hon köpt åt mig, tack mamma! :)
Nu kan jag börja anteckna hehe ;)


Inte världens finaste bild direkt men jag lägger ut den ändå :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: SOFIA

Hej! :D det är en färgbomb som är som en hårinpackning som färgar håret och som går bort efter några tvättar. Färgen heter 556, kul att du frågar :D

2011-08-24 @ 19:25:46
URL: http://sofiawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0