Köpt en Iphone?

Hej hej! :)

Nu har jag kommit hem från mamma och Täby C till pappa och jag har inte ätit någon maaat! :O Så jag är aaashungrig! Har inte ätit någon lunch idag heller så ni kanske fattar hur himla hungrig jag är. Juste, har glömt att berätta men idag efter skolan så var jag med Becka, Fia och Karro, vi gick hem till Fia och kollade på en film som typ hette The tourist och den var faktiskt jättebra! :)

Vit åt också upp hela Sofias skafferi haha xD Eller okej kanske inte hela men vi åt jättemånga mackor haha ;D Eller det roliga var väl att Sofia åt inte många alls men det gjorde vi andra haha x)

Vet ni vad vi gjorde i Täby C? Köpte en Iphone!! Nä jag bara skojja, åh vad tråkigt haha men det är typ min humor tyvärr... :P
Nejmen vi lade till en grej så att jag får fria sms, woop woop! :D Hon gav mig också ett nytt simkort men det var så himla fail för att sen när jag tryckte in det i mobilen så hamnade den fel och då fick jag inte upp den igen och då gick jag tillbaks till affären så hon i kassan lyckades få upp det med ett gem, tur! :)

Aja nu ska jag äta, hörs seen! // sOphia


Hah, fin!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Amanda

Kika gärna in på min blogg!

skulle vara kul med fler fina läsare :)

2011-08-22 @ 20:29:32
URL: http://mandycandyy.blogg.se/
Postat av: Mil

Haha, bra Fia! Najs att du har fria sms nu! :D



Har ni fått ert schema?? :O

2011-08-22 @ 22:39:46
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0