Najs dag!

Heeeeeeeej!

Skolan var supernajs och kul idag! Det känns ändå fett kul att ha börjat igen :) Fast jag är fett stressad nu för jag ska vara nere på fotbollsträningen om ett tag så ah! Vårt schema är ganska bra faktiskt, vi slutar astidigt på torsdagar tror jag att det var... vi har lixom teknik varanann vecka så vi slutar jättetidigt dom veckorna vi inte har teknik, najs! :D

Aja nu måste jag ner och fixa lite saker och förresten, nu är min telefon grym :D Den kan visa alla bilder på internet haha! :P Den kunde inte det förut så jag är glad! Hej dåå! // sOphia

Just nu:


;)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0