Om ni vill höra det idag så får en till ta och kommentera det! ;)

Åååhh igår så skrev jag ju att jag kunde göra en video där jag låter som Musse Pigg och sedan lägga ut den men det var bara om fler än 1 person ville det och hittils så vill två det och jag skrev att jag verkligen skulle lova det men jag vill inteee fast jag måste ju nu men ååh vad dum jag är haha! Kommer skämma ut mig rejält!!

Aja om ni vill höra så får ni väl det men jag får se om det blir idag eller imorrn, om en till vill så blir det idag (och nu säger jag det för att jag kom på att imorrn så kan jag inte göra en för att då åker jag till Skara Sommarland så om ni vill höra det idag så behöver en person till kommentera det HÄÄÄR!) Kom igen nu om ni vill höra det idaag! ;)


© Oredigerad by me ;)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mandy

din header är verkligen levande. gillar du musik? jag driver en musikblogg där ni får följa min resa in i musikbranschens tuffa värld. där får ni ge feed back på låtar och komma med åsikter. det är trots allt er jag lyssnar på i slutändan :) välkommen xxx

2011-08-04 @ 11:26:57
URL: http://mandybeem.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2011-08-04 @ 11:33:43
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0