Supér!

Hej! ;)

Fatta hur himla glad jag är just nu?! Jag vann nyss en Dagens blogg tävling hos den här tjejen som har en grym blogg! :D :D

Okej men nu måste jag spela lite cool, får inte visa mig alldeles för ah jag vet inte vad man ska kalla mig fast nej jag ska inte spela cool, hoppas någon läsare som klickas hit stannar här :) Eller ni behöver inte stanna hela tiden, ni kan gå imorrn vid 1 för då har ni vart här tillräckligt länge, bara skojja! xD

Pappa och jag har nyss suttit upp ett asstort och nytt tält som vi köpte förut så jag vill nog också sova där inatt med brosorna, jättesugen på att sova på tomten! :)

Soppan som jag gjorde förut blev supér!


Vi åt vitlöksbröd till soppan, så gott!




Vad tycker ni? Den här bilden kan jag väl ställa upp i en fototävling med? ;) Tema: Tält!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0