UNG 08, träffade en kändis! Wohoo ;D

Heej!

Inatt slaggade jag hos Alice för att hon hade partaj! ;D Det var verkligen jättekul och det var också jättekul men läskigt på natten för att Alice kusin Madde gick i sömnen och då hände mååånga grejer hahahah! xD

Vi lade oss vid halv 3 och somnade (oroligt haha) halv 5 också vaknade vi halv 12 och jag fick typ panic tanic för att mamma behövde en grej som jag hade så jag skippade frukosten och gick hem då istället. Sen vid 1 ungefär så fick jag, Fia och Karro skjuts in till UNG 08 (Rebecka skulle egentligen ha följt med men hon kunde inte) och det var verkligen jättekul! :D Jag och Karro spelade in en radioinspeling till The Voice så man får ju hoppas att vi vinner ;D
Sen träffade jag Sarah Tjulander!!! :D :D Jag tog också en bild med henne här:


:D Jag vart asröd i ansiktet efteråt men ehe det behöver vi inte bry oss om, Sarah var iaf jättesnäll! :)

Vi gick runt i lite affärer innan också och sen efter UNG så åt vi lunch på Subway klockan typ 16.40 haha men det var jättegott! :D


Brudarna! :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0