Back on track!

HejhejhejhejHEJ!! :D

Jag har ju inte bloggat på ett ganska bra tag nu så jag tänkte att det kanske är dags att börja nu igen då för att den här dan är värd att skriva om! :) Först var jag hemma och hade tråktråk men sen ringde Rebecka och då cyklade jag hem till henne och sen har jag vart där till ungefär 20.45 och det har verkligen vart jäääättekul!

Vi bakade kakor, pratade, huggde en sten som vägde mer än 2 TON (!!) (eller okej vi huggde den inte men Rebeckas pappa och någon annan). Jag åt också där också flummade vi vääldigt mycket och höll på också gjorde vi en reklamvideo åt H&M hahaa :D :D Vi tog på oss helt galna kläder och såg helt crazy ut och vi gjorde en video när vi visade upp kläderna också fotade jag också, Becka tog bort videon haha :O

Sen på vägen hem så stannade jag och fotade några gånger men när det kom folk så packade jag ihop kameran för alltså jag vill inte ses som en turist här hemma i Täby, nejnejnej!

Lite bilder:






Schteeek Becka!


Well, I used to be fat.
(Jag tog en sån här Rebecka med men asså man kan ju inte ladda upp större bilder än 8 MB och det är väldigt många bilder som jag försökt ladda upp som är större än det nu när jag rundat kanterna..)


Alltså? Är man inte snyggast? ;D


Ahaa! Nu fattar jag hur jag ska fixa det där med 8 MB grejen, jag har fixat det nu, grymt! :)




Snyggt va? Rebeckas mästerverk. ;)


Wohoo! Becka fångade bollen som jag lyckats på nåt sätt få ner i deras stora grop som ska bli en pool, lyckobarn! ;D


"Min skyddscirkel är till för åsnor och emos!" och allt det andra, hahahaa! xD


Hahahah vad tycks?! xD Det var så pinsamt för när Becka och jag gick ut från hennes rum så var ytterdörren och då stod deras granne och snackade med Karin (alltså Beckas mamma) och då såg Rebecka det så då sprang hon tillbaks till rummet haha, sen stod vi där en stund :D


Heta brudar alltså! ;)


Haha! xD




Asfin på Becka! <3



Nej nu måste jag sova, godnatt! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0