20:e augusti 2011

Hej!

Imorse vaknade jag med typ väärldens halsont om man nu kan säga så, det gjorde vääldigt ont men nu är det lite bättre ifall nån undrar hehe ;)

Idag ska jag bara vara hemma och åka till Täby C med pappa och Emil för min mobil är färdiglagad! Woho! Nu kommer jag äntligen kunna veta vem det är som messar!

ÄNDRADE PLANER! Jag ska va med Rebecka idag och just nu håller jag på och messar med henne också bestämmer vi vem vi ska vara hos x)

Aja här är lite bilder på det superduperfina vädret vi har idag!




Tummen upp! Eller inte va? ;)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0