Hösten är på g nu!

Hejhejhejhej!

Har vart ute och fotat ett bra tag nu, man märker verkligen att hösten är påväg! Kanske ska satasa på att bli poet? :P
Det var jättekallt ute även fast jag hade en och har en tjockiströja på mig. Fast hösten är ändå en av dom bästa årstiderna på året tycker jag.. alla har så snygga kläder då! Halsdukar, skinnjackor med fårpäls (fejk!) osv osv. det är också mysigt för att vintern är på väg (aa jag ska nog allt satsa på att bli en poet när jag blir stor!) då och jag ÄLSKAR vintern! Bästa årstiden asså! Mysigast av alla lätt! 

Aja nu orkar ni nog inte lyssna mer på mig och mitt himla poetsnack så här är lite bilder:













Så, det var bara några av några hundra bilder som jag tog men nu har Halv åtta hos mig börjat så jag ska sätta mig och kolla på det med mamma som nyss kom hem :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0