12:e december 2011


(saknar Italien!)

Heej!

Är både ledsen och glad nu på samma gång, jag är ledsen för att jag kommer typ inte få några julklappar eftersom att min familj inte är kungafamiljen (nä ok där var jag dryg men det känns som att vi just nu är pankast i hela Stockholm) och lite andra grejor tyvärr.. Sen är jag glad för en grej men det kan jag berätta imorrn när jag först sagt det till mina kompisar för ibland (oftast) när jag berättar något kul eller ah nåt sånt, då vet dem redan det för att jag har skrivit det på bloggen dagen innan, så imorrn får ni veta! :)

Den här veckan är iaf fett skön jämfört med alla andra veckor i hela min skolgång, eller ok bara den senaste terminen men sak samma :p Vi har typ inga läxor och det är så himla skönt! Imorse gjorde jag matteprovet så nu är det över :D Aja vet ni vad, jag måste bara fixa en franska grej nu men tjaråå! :P // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0