13:e december 2011


Hej hej!


Lucia idag då om ni inte visste det? ;) 9:orna hade Luciatåg och det var jättefint tycker jag! :) Lite mysig stämning sådär.. På HK:n bakade vi lussekatter så nu sitter jag och äter några och lyssnar på Someone like you, typ vääärldens bästa låt och Set fire to the rain! Jag måste börja med en bildbild nu hahah, asså en bild som jag har i bildläxa nu, toppen! Sen lite senare ikväll kommer bebiiis! :D Wohoo, det var ett tag sen jag träffade henne nu :')
Sen ska jag på träning och träna! :D Nä vet ni vad, nu ska jag fortsätta moffa lussekatter så hej då så länge! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0