14:e december 2011, 10 dagar kvar!


Heej!


Idag har jag sovmorgon för att min NO lärare var grymmast i måndags och sa att vi fick det, så himla sköönt! Jag sov till 7 idag :o det är faktiskt bra för att vara mig på en vardag :) Men julkalendern började ju så då behövde jag gå upp, den är faktiskt sjukt bra! :D

Idag efter skolan ska jag, Vicci och Karro åka till Täby C för att handla lite julklappar men jag får verkligen inte köpa något till mig själv! Jag håller på och sparar till ett objektiv so  no. Fast jag kanske måste köpa ett par knästrumpor till mig själv för jag vill ha det på julafton, oo! Såg ett par jättesnygga på Gina så ah jag får se men nu ska jag fortsätta kolla bloggar och sen borsta tänderna, hejdå! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0