16:e december 2011, präst peruk idag då? ;)

Hej! :D Läget med er? Hoppas allt är prima för det är det med mig! :) Jag har lockat och sprayat håret för ett litet tag sen så japp, idag har jag extra lockigt hår.. :) Jag ser typ ut som en sån där gammal gumma/gubbe med prästperuk eller vad det nu kallas haha :P

Det är sista riktiga skoldagen idag innan jullovet! På måndag och tisdag kommer vi typ bara städa och ha idrott och sånt så det är fett sköönt! Efter skolan idag vet jag icke vad jag ska göra men något kommer jag göra, kanske gå hem och pyssla ihop lite julklappar.. får se.
Men vad heter det, nu ska jag gå ner och göra frullerulle så hej då! // sOphia


Sådär ser jag typ ut i håret haha men ni får se bilder snart!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0